Śnieg zasypał dzisiaj wszystkie drogi, niewinnością, białym płaszczem...

a skoro zasypał, to raczej z domu nie ma co wychylać nosa. choć kraków w tym zimowym płaszczu bardzo ladny jest. jednak mi wystarcza podziwiać go z bezpiecznego, ogrzewanego pomieszczenia przez okno, popijając pyszną kawę, ze słuchawkami ( w domyśle dobrą muzyką w ów słuchawkach) oraz rozmyślając o pracy magisterce.
Nie rozumiem tej ogolnoinstytutowej spiny w tym temacie.podobno będąc już na 4 roku, w drugim semestrze winnam miec już wizję swej pracy.jakis plan itp,itd. A ja nawet nie wiem czy temat który sobie wymyśliłam jest na tyle wdzieczny, ze znajde odpowiednia ilośc materiałów. Obawiam się, że może być cięzko.

I tutaj tak a propos. Dziś napatoczył mi się w plejliste na łinampie Kaliber44 i "Wena". Złośliwośc rzeczy martwych, a może znak z niebios?

"Zdradliwa wena, raz jest raz jej nie ma
Choć zstępuje na czoło jak morena
Zżera mnie trema, myślę o tym o czym nie powinienem
W tym momencie chyba się przekręcę
I coraz goręcej i pióro drży w ręce
Rozpoczęte dzieło i coś się zacięło"


A dla ciekawskich. Ten jakże przepiękny podkład pochodzi z ów piosenki.Należy ona (piosenka) do pani Teresy Tutinas.
Teresa Tutinas (ur. 1 września 1943 w Zdołbunowie) - polska piosenkarka, mieszkająca w Szwecji



:)
dziś wośp.na krakowskim rynku jest wuhae.chyba pójde się pobujać.choć...jak będzie śnieg padał, to chyba sobie odpuszcze:)

0 Responses on "Śnieg zasypał dzisiaj wszystkie drogi, niewinnością, białym płaszczem..."

Prześlij komentarz