pol-ski sylwester

Propozycja Wojtka:
http://www.kazimierzdolny.pl/agroturystyka/31266/

cena 40zł,4km od centrum.

8 Responses on "pol-ski sylwester"

  1. 8 says:

    meiso FOOOOOOOOCHHHHHHHH

    wojciech says:

    Zamówiłem nocleg w Sandomierzu. Cena 40 zł od osoby za noc. ilość miejsc 7.
    strona obiektu http://zawiselcze.jatsu.pl
    Kontakt do mnie 508837821 664834348 gg 1102357 skype misiekwojtek
    Pozdrawiam

    wojciech says:

    Pieniądze osób które wpłaciły a nie jadą (nie dały oddzewu)przelałem na konta z których otrzymałem wpłaty:
    Cicha,Maks, Ogór
    Kudłaty
    Ślepy
    Free
    Basia i Mariusz

    Pozdrawiam

    Anonimowy says:

    no i git, czyli jak obecnie wyglada lista obecnosci?


    /Krzysztof G.

    wiola says:

    Ty, Sabina, Wojtek, Dominika, Brejf, Grzesiek i moja szacowna osoba :D

    wiola says:

    A jaki robimy w końcu temat - kosmiczny? Czy to jeszcze do wynegocjowania? :D

    Unknown says:

    jeszcze Ewa Przybyła jedzie

Prześlij komentarz