tylko do lwowa, odsłona dwa

 

Karmiliscie kiedys tak ptaki?
One mi siadaly na raczce, pazurkami przyczepialy sie o palce i porywaly ziarenko slonecznika:)

Ale wracam do naszego Sylwestra:)

AKTUALIZACJA listy:
1.maks
2.cicha
3.janik
4.aga
5.ślepy
6.ogór
7. dominiczka :D
8. sabina
9. wojtek
10 grzbek krzysztof
11. ewka
12. wiola vel burek
13. free
14. free


dlaczego 14? otóż dlatego, ze hostel shevchenko posiada tyle w ofercie, miejsca są wolne wtedy kiedy chcemy jechać, a poza tym cenowo wygląda to w ten sposób, ze wyjdzie nas ok 380-390hr za 3 dni. Wiec chyba taniej nie?a warunki są tez dobre. virtualny spacerek:


Głos sobie najlepiej wyłączyc, bo muzyka nie jest najlepsza.
Dodam tylko,ze hostel znajduje się w starej kamienicy,ale jest dobrze wyposazony(wi-fi jest, a co najważniejsze - woda ciepła 24h, aaa i mówią po polsku:P)

KTO PIERWSZY TEN LEPSZY!:)

dzięki celną uwagę od sabiny i wojciecha, bo wpisałam ich jako jednosc:D do 8. tym samym mamy jeszcze DWA miejsca;-)

11 Responses on "tylko do lwowa, odsłona dwa"

  1. Anonimowy says:

    teraz macie 3 miejsc wolne, ja jednak nie moge jechac- nie mam paszportu

    szkoda ewka,ale może ci się uda załatwić jednak?;)

    hm. no więc mamy jeszcze jeden problem - młoda para - aga i dawid nas wystawili:/
    wiec jest 5 miejsc. pytajcie znajomych, ale zeby jak najszybciej sie decydowali, bo szkoda by było, gdyby taki fajny pomysł przepadł. Myslałam,zeby zarezerwować 10osobowy pokój, ale wtedy nam to wyjdzie o wiele drożej...

    szukamy pięciu wspaniałych:):)

    wyglądam na to, że skład JUŻ JEST!!!!!
    kasia od cichej
    kudłaty
    basia od sabiny
    chłopak od basi
    oraz ktoś od wioli

    ?
    prosze mnie poptrawić, jesli coś pomieszałam i zweryfikować te dane

    kolejny problem sie pojawił. niestety ktos nam ukradl miejsca w ty hostelu. poszukuje teraz czegos w miare taniego na 14 osob...mam na oku jeden, ale musze sie dowiedziec czy maja tam goraca wode:)

    wiola says:

    Od Wioli nie ma jednak nikogo. Zanim zbierzemy następny skład, zabiorą nam znowu pokój :D

    http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Central-Low-Budget-Backpackers-Hostel-Roxelana-/Lviv/36332

    mam coś takiego. mozna wziąć ten pokój 2xmixed za 77hrywien plus ósemke i czwórke. i wychodzi nawet taniej:)

    jedna osoba to sie znajdzie:)

    aaaa i jest wliczone śniadanko:D jedyny makament to położenie. nie jest to samo centrum. natomiast blisko dworca pkp. teraz to juz trza sie decydować konkretnie. znalazłam tez inny hostel - russka street hostel tez wychodzi dośc tanio, ale nie wiem jak tam z wodą sytuacja wygląda...

    oooo nieee....nie ma miejsc juz tam:(

    Unknown says:

    jeśli chodzi o mnie to nie mam specjalnych wymagań, oby nie było za drogo no i żeby ciepła woda jednak była ;)

Prześlij komentarz