w sprawie zaliczki

Słuchajta,
dostałam info co do zaliczki.
Wynosi ona 150euro.
Dzielimy to sobie na 14 osób i wychodzi 10,7euro od kazdego, czyli powiedzmy te 11euro.w przeliczeniu na złocisze daje nam to 45zł.

Dlatego Ci, którzy juz zapłacili- proszę o wyrównanie tego
Ci którzy jeszcze tego nie zrobili prosze zapłacić całość 45zł.

Wojtku, potem podam ci szczegóły dotyczące przelewu.


a i jeszcze jedna sprawa- czy macie jakies sugestie co do tematyki sylwestrowej imprezy? ja myslałam,ze można by zrobic cos w stylu The Beatles Party. Nie wiem jak sie na to zapatrujecie, ale wiem, że Hostel jest bardzo otwarty na wszelkie propozycje:)

21 Responses on "w sprawie zaliczki"

  1. no wciąż jest jedno miejsce!

    wiola says:

    The Beatles jest ok, ewentualnie proponuję disco gorączki sobotniej, tzn. sylwestrowej nocy :D czuję, że niewiele osób tu zagląda ;-)

    Anonimowy says:

    ja patrze i trzymam kciuki za Was:) /brejf

    ty brejf zamiast kciuki, to powinnas zabrać dupe z nami:P heheh

    wiolu ja jednak liicze, ze są 'milczący czytelnicy', którzy sie dostosują. w koncu wszystkim powinno zależec:)

    wojciech says:

    Wpłaty:
    Wiola dopłaciła 25 zł
    Basia i Mariusz zapłacili na razie 40 zł
    Czekam na reszte

    wojciech says:

    te osoby jeszcze nie wpłaciły
    7.ślepy
    8.ogór
    9.kudłaty
    10.maks
    11.cicha
    12.kasia
    plus te wolne miejsce :-)

    Anonimowy says:

    dziwi mnie ze wolne miejsce jeszcze nie wplacilo ;]

    /Krzysztof G

    Anonimowy says:

    problem paszportowy.../ brejf

    Unknown says:

    do tego czasu to paszport spokojnie być wyrobiła ... czeka się niby 3 tyg. ja miałam paszport w 2tyg. nie wymyślaj wymówek ! Dupa z Ciebie i tyle ;p

    wiola says:

    też jej to mówiłam ;)

    wojciech says:

    Aktualizacja wpłat
    Sabina 25
    Kudłaty 45
    Pozdrawiam
    Ps. Brejf już nas nie lubieć ??

    Unknown says:

    nowa propozycja tematyki imprezy : KOSMICI :)
    Wojciech ! mam już dla nas przebranie !

    Anonimowy says:

    lubieć lubieć ... brejf dzisiaj sie troche wytlumaczyć przed Sabiną i powiedzieć ze odbijemy sobie kiedyś indziej:)...

    odpadamy... zalatwienie paszportu poza terenem zamieszkania nie jest wcale takie proste.
    Kosmici...

    mozecie tez przebrac sie za jakis ludzi bardzo dawnych w sensie jaskiniowcow czy cos :) lub postacie z bajek czy też filmow :)

    wiola says:

    nie, nie kosmici ;P

    Anonimowy says:

    a moze by tak lata 30-te? a kosmici tez git, z burka bysmy marsjanka zrobili


    /Krzysztof G

    wiola says:

    O, retro też byłoby dobre :D aczkolwiek przy kosmitach Krzysztof nie musiałby się za bardzo wysilać i przebierac ;)

    Anonimowy says:

    buhaha

    burek ma zeby w dupie


    /Krzysztof G

    wiola says:

    Stare to już ;)
    Wracając do pomysłów - retro naprawdę mi się podoba..

    moim zdaniem kosmos daje większe możliwości. na retro nie wszyscy moga miec pomysl. a kosmici-jest duza dowolność:D
    a tobie wiolu co sie nie podoba w kosmitach/;D

    wojciech says:

    retro też jest spoko, tyle, że Dominika ma rację... tutaj trzeba się bardziej wysilić ... fryzura ... itd. a na kosmitów tylko więcej folii aluminiowej ;)

Prześlij komentarz