Tylko do Lwowa....

Słuchajcie, ten wpis szczegolnie dla tych zainteresowanych Lwowem i Sylwestrem. Nie moge sama podejmować za wszystkich decyzji, mam nadzieje, ze kazdy swoje propozycje tu rzuci i wspolnie dojdziemy do wniosków.

otóż na dzien dzisiejszy planowany wyjazd na 3-4 dni do lwowa na sylwestra do hostelu kosmonaut. Ceny znacie (w okresie sylwestrowym jest to 18euro od osoby, natomiast jesli wezmiemy cały dorm, wyniesie nas to 15euro od osoby) nie jest to strasznie drogo, ale pewnie we lwowie taniej tez mozna znaleźc. z tym, ze tez nigdy nie wiadomo jakie beda warunki... a kosmonaut wydaje sie byc bardzo dobrze zlokalizowany i warunki sa b.db. (ciepła woda, czysto, wi-fi itp itd)

póki co lista obecności
1.maks
2.cicha
3.janik
4.aga
5.ślepy
6.ogór
7. dominiczka :D
to są nasze pewniaki:)
8. sabina ?
8. wojtek ? z tego co pamiętam mówiliscie, ze jestescie na tak:)
9. co z tobą WIOLU???
i wolne miejsca:
10 ??
11 ??
12 ??

dorm jest na 12 osób, jesli wezmiemy cały- bedzie 15 euro od głowy za noc(tak jak juz pisałam)

moge poszukac czegos innego. ale wiecej szczegolow dopiero ok środy, bo wtedy mam wiecej czasu na przeszukanie neta.

do uzgodnienia mamy:
- termin - czyli na ile dni
- miejsce - czy zostajemy przy kosmonaucie?


jesli ktoś znajdzie cos fajnego i taniego i odpowiedniego dla większej ilości osob - prosze o komentarz tu na blogu a nie do mnie na gg, ok?? tak,zeby każdy inny zainteresowany miał ewentualny wgląd:)

ps pamietajcie, ze popularne we lwowie mieszkania na dobe sa dośc małe 9czesto to kawalerki, wiec tam sie nie pomiescimy, mi średnio tez odpowiadaja prywatne kwatery, najlepiej hostele:))

to na tyle.prosze się wypowiadać i zgłaszać swoje ewentualne kandydatury. kto pierwszy ten lepszy, ale oczywiscie trza byc zdecydowanym. nie chcemy, zeby w ostatniej chwili komus sie odechciało a my zostaniemy na lodzie.ok?

no to ja sie ide uczyc:)

17 Responses on "Tylko do Lwowa...."

  1. http://www.thekosmonaut.com - link do hostelu, dla tych, którzy jeszcze nie widzieli. wejsc w galeryję prosze

    maks i cicha: 3 dni, 4 wracamy. co na to reszta?????

    Unknown says:

    Ja, Wojciech i Grzybek potwierdzamy się

    Anonimowy says:
    Ten komentarz został usunięty przez autora.
    Anonimowy says:

    tylko ze ja tez jestem za wypadem 3 dniowym



    (to pisalem ja, Grzybek)

    wk says:

    Ja dam znać do jutra. Moi są niezdecydowani ani na góry, ani na Lwów, zatem zobaczę, co jeszcze załatwią. Brejf z Grześkiem natomiast nie jadą. Grzesiek wolałby Zakopane albo Bieszczady.
    Pozdr., Wiola

    wk says:

    Jadę :) Zatem zostają jeszcze dwa miejsca wolne, tak?
    Przeliczając fundusze, byłabym jednak za opcją 2 noclegi, 3 pełne dni ;-)

    Anonimowy says:

    chyba zostaje jedno wolne miejsce bo ewa sie chyba tez zdecydowala ;)

    wojciech says:

    Ja Wojciech wraz z Boską Sabiną jestem za opcja 4 dniowa czyli 3 noce :-)

    czyli wychodzi na to, ze wszyscy są za 3 nocami. GIT:)

    Anonimowy says:

    Ja Grzybek i po-prostu Burek chyba jestesmy za opcja z 2 noclegami, ale pewnie wiekszosc bedzie wolala 3 noce ;p

    no i powrot 2go ;)

    wojciech says:

    ten tego co do miejsca które mieliśmy tez wybrać to raczej nie ma w czym wybierać tak??

    http://www.leocityhostel.com/ua/contacts loe hostel. ok 80hrywien, co z moich nieudolnych obliczen daje niecale 40zł za pokoj 10 osob. napisałam do nich maila z pytaniem o miejsca dla 12 i ceny

    http://www.globosapiens.net/hostel_lviv_retro-hostel-shevchenko_20197.html ten też wydaje sie spoko. pisze do nich do samo

    ODP od LEOCITY:

    Dear Dominika,
    Thank you for your letter. We have free beds for 30.12-02.01. The prices starts from 160 UAH|bed.
    You can make reservation by email. If you have any other questions about New Year in Lviv, ask us please. We would be happy to help you.

    JAk widzicie tutaj cena tez sie podwaja. i wychodzi mniej wiecj tyle samo. KTOS SIE oRIENTUJE PO ILE TERAZ HRYWNY SĄ??

    wiola says:

    ok 35 groszy za jedną hrywnę :)

    wiola says:

    Jest taniej o te kilka euro.. a lokalizacja jest podobna?

    Anonimowy says:

    ok, ja jadę na 100 %. Ilość nocy jest mi obojętna, zależy mi przede wszystkim na tym, żeby 3go byc z powrotem w domu, bo nstępnego dnia mam samolot. 3mta sie

    Ewa

Prześlij komentarz