Mam nowiny...

najświeższe nowiny:

Słuchajcie, zarezerwowałam Hostel Old Ukrainian Home Hostel
Zdjęcia można zobaczyć tu:
http://homehostels.com.ua

A teraz ile i za co płacimy.
oto co dostałam w odp na maila:

Hi again
The price will be 20 Euros par person par night.(we'll give you a 4 bed dorm+10 bed dorm)

About the conditions:

* Internet Access
* Free of Charge
* Web Access in Lobby
* WiFi in Room
* WiFi in Lobby
* Guest Kitchen
* Bicycle Hire
* Common Room
* Library
* Linen Included
* Security Lockers
* Breakfast
* Included
* Washing Machine/Dryer
* Airport Transfers
* Parking
* Free Parking
* On Street
* Bicycle Parking
* Iron/Ironing Board
* Tours Desk
* Luggage Storage
* 24 Hour Reception
* Tax included


of course we'll prepar
e new year party :) you'll like that for sure
Waiting for your reply.

Jak widzicie cena jest trochę wyższa, natomiast wynegocjowałam niewielką zniżke, mianowicie 18euro od osoby za noc
18*3= 54eu (to będzie jakies200zł)+ dojazd
Chce dodać, iż tej cenie mamy:
-śniadania
-sylwestrowe party z hostelowym staffem ( napisali mi, że wliczona jest kolacja i szampan, ale dokładnie nie wiem jeszcze ile tego tam bedzie)

Biorąc to wszystko pod uwagę, zdecydowałam się zarezerwować tam 14 miejsc (dostaniemy jeden 10osobowy pokoj i jeden 4osobowy)
Ostateczna lista chętnych
1.sabina
2.wojtek
3.burek
4.grzybek
5.basia
6.chłopak Basi - Mariusz
7.ślepy
8.ogór
9.kudłaty
10.maks
11.cicha
12.kasia
13.dominika
14 free

Przypominam o wpłacie na konto Wojciecha( patrz post wczesniejszy) kasy na zaliczkę. Co do kwoty, którą trzeba tam wpłacić to jeszcze nie wiem. Mam dostać maila z info dziś lub jutro.
Namawiam do wpłat jednak, bo póki co kilka osob jedynie wpłaciło.
Mam nadzieje, że wszyscy zainteresowani i wpisani na liste śledzą bieg zdarzen mimo, że nie dają takich oznak w postaci komentarzy czy innych wiadomości.(komentarz mozna zamiescic nawet jesli sie nie jest zalogowanym)
Jeśli komus nie pasuje cenowo, uważa, że to jest za dużo, to proponuje, żeby poswięcił choć trochę czasu na przeszukanie internetu i znalezieniu ofert do 14 osob.Ja szczerze mówiąc mam już dość,no i mam nadzieje, że nikt już nas nie zaskoczy zmianą zdania, bo mnie to bardzo zdenerwuje. Prosze, zebyscie wzieli pod uwage, że ja temu poświeciłam wiele czasu i nie chciałabym, zeby to było na marne.
Ewentualne skargi,wnioski,zażalenia- kierować najlepiej na bloga, bo nie chce mi sie każdemu z osobna wyjaśniać na gg, ok?

11 Responses on "Mam nowiny..."

  1. wiola says:

    Dobra, ja ostatecznie potwierdzam, zostaję i w ogóle dajcie znać czy dopłacać coś do zaliczki ;-)

    wojciech says:

    Podpisuje się pod apelem Dominiki aby ludzie się odzywali. Za nikogo nie mam zamiaru zastawiać kasy. I tyle.

    Unknown says:

    Burek ! dopłać kasę, bo brakuje mi 200zł na nowe spodnie !

    wiola says:

    Veto! Mogę dołożyć tylko stówkę na trampki ;-)

    Unknown says:

    nie ma to jak w trampach na śnieg wyskoczyć, oj Buruś ...

    wojciech says:

    no co jazda bez trzymanki i zębów :-P

    wojciech says:

    Lista wpłacających powiększyła się o Panią Dominikę Żegleń Bóg zapłać za wszystkie datki ...

    Anonimowy says:

    no to jadymy ;p

    Grzybek

    Anonimowy says:

    ps. fajna kanape maja ;)

    UWAGA!
    mam nadzieje, że wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że aby wjechać Ukrainę potrzebny jest PASZPORT.tak, dlatego prosze sprawdzić czy macie ważne, zeby w razie czego wczesniej wyrobić.
    pisze o tym, ale mam nadzieje, ze każdy sobie z tego zdawał sprawę:)

Prześlij komentarz